Pogosta vprašanja o zdravilih za bolnike

Kako se lahko obrnem na družbo Teva z vprašanji o zdravilu?

Preklopi razširitev/ strni
  • Naš oddelek Storitve za stranke vam lahko pomaga pri vprašanjih glede dobave in razpoložljivosti zdravila. Stik lahko vzpostavite po telefonu +386 1 58 90 390 ali elektronskem sporočilu na info@tevasi.si.
  • Prek tega spletnega mesta lahko pošljete splošno poizvedbo – kliknite »Stik z nami« in izpolnite obrazec.

Kaj naj storim, če se pojavi katerikoli neželeni učinek ali stranski učinek kot posledica jemanja zdravila?

Preklopi razširitev/ strni

Zagotavljanje varnosti bolnikov je v družbi Teva izjemno pomembno, zato jemljemo varno uporabo vseh naših izdelkov zelo resno.

  • Če menite, da ste imeli neželeni učinek ali nepričakovano reakcijo na jemanje zdravila, vključno z zdravili v prosti prodaji, se posvetujte z zdravnikom, farmacevtom ali drugim zdravstvenim delavcem.
  • O neželenih učinkih lahko tudi poročate neposredno nacionalnemu centru za farmakovigilanco, na način kot je objavljeno na spletni strani www.jazmp.si.
  • Prijavo lahko oddate tudi direktno nam preko enega izmed kontaktnih podatkov navedenih v zavihku Kontakt. Osebne podatke, ki nam jih boste posredovali, bomo obdelovali v skladu z zakonodajo ter zgolj za namene v zvezi s farmakovigilanco. Za več informacij v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov, kliknite na naslednjo povezavo: Farmakovigilančni pravilnik o zasebnosti.

Izgubil sem navodilo za uporabo zdravila, kje lahko dobim drugo?

Preklopi razširitev/ strni

Našo ekipo za pomoč pokličite po telefonu +386 1 58 90 390 ali ji pišite na info@tevasi.si.

 

Skrbi me medsebojno delovanje mojega zdravila na recept in drugih zdravil na recept ali dodatkov rastlinskega izvora, ki jih jemljem. Kako lahko ugotovim, ali lahko varno nadaljujem z jemanjem?

Preklopi razširitev/ strni

Na navodilih za uporabo zdravila na recept so morda podatki, ki vam bodo povedali, kaj lahko in česa ne smete jemati sočasno s svojim zdravilom. Če še vedno niste prepričani, vam priporočamo, da se posvetujete z zdravnikom, ki vam je predpisal zdravilo, ali s farmacevtom.

Imam težave s požiranjem tablet/kapsul. Ali lahko zdrobim tablete ali odprem kapsule in jih stresem v hrano/pijačo?

Preklopi razširitev/ strni

Ne priporočamo drobljenja tablet ali odpiranja kapsul, razen če je v navodilih za uporabo, ki so priložena zdravilu, to izrecno dovoljeno. Drobljenje tablete ali praznjenje kapsule lahko spremeni način delovanja zdravila in vpliva tudi na varnost in učinkovitost zdravila. Če imate težave s požiranjem tablet/kapsul, se o tem pogovorite z zdravnikom ali farmacevtom.

Moj prijatelj ima enako bolezen, kot jo imam jaz, ali mu lahko dam svoje preostalo zdravilo?

Preklopi razširitev/ strni

Nikoli ne dajajte drugi osebi zdravila, ki je bilo predpisano vam. Njim lahko škoduje, čeprav imajo simptome, ki so enaki vašim.

Kako naj zavržem zdravilo, ki ga ne potrebujem več?

Preklopi razširitev/ strni

Zdravila ne zavrzite v odpadne vode ali med gospodinjske odpadke. Najvarnejši način za odstranjevanje neželenih zdravil je, da jih vrnete v lokalno lekarno ali na drugo lokalno pooblaščeno lokacijo.

Več o ustreznem odstranjevanju zdravil, ki jim je potekel rok trajanja ali so bila neuporabljena, si lahko preberete tukaj.

Kakšna je razlika med zdravilom na recept in zdravilom v prosti prodaji?

Preklopi razširitev/ strni

Zdravilo, ki se izdaja samo na recept, lahko dobite v lekarni ob predložitvi veljavnega recepta s podpisom zdravnika ali drugega usposobljenega zdravstvenega delavca.

Zdravila v prosti prodaji (OTC) se prodajajo brez recepta zdravnika in so pogosto pod nadzorom farmacevta. Vendar pa lahko obstajajo omejitve glede količin, ki jih lahko kupite, kar je odvisno od zdravila.

Slišal sem, da je morda prišlo do težav z dobavo mojega zdravila. Kaj naj storim, če ne morem dobiti svojega rednega recepta?

Preklopi razširitev/ strni

Preden boste potrebovali naslednji recept, se posvetujte s farmacevtom ali se obrnite na službo za pomoč strankam Teva po telefonu + 386 1 58 90 390 ali e-pošti info@tevasi.si. Če imate težave dobiti svoje običajno zdravilo družbe Teva, se posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom o alternativni oskrbi ali zdravljenju.

Ne razumem navodil za jemanje zdravila, kaj naj storim?

Preklopi razširitev/ strni

Če ne razumete navodil, ki ste jih prejeli, ali vam pisna navodila na nalepki zdravila niso jasna, se posvetujte s farmacevtom, da vam jih ponovno pojasni. Lahko ga celo prosite, naj vam jih napiše. Ne skrbite, če boste ponovno postavili vprašanje, za vaše zdravje je pomembno, da pravilno jemljete zdravila.

Kaj naj storim, če menim, da moje zdravilo nima učinka?

Preklopi razširitev/ strni

Če jemljete novo zdravilo, priporočamo, da se glede pričakovanih rezultatov predpisanega zdravila čim prej posvetujete z zdravnikom (ali farmacevtom).

Če menite, da vaše zdravilo nima učinka, lahko to prijavite tudi direktno nam preko enega izmed kontaktnih podatkov navedenih v zavihku Kontakt. Osebne podatke, ki nam jih boste posredovali, bomo obdelovali v skladu z zakonodajo ter zgolj za namene v zvezi s farmakovigilanco. Za več informacij v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov, kliknite na naslednjo povezavo: Farmakovigilančni pravilnik o zasebnosti.